Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#9937Neschopnost komunikovat a vyřešit problém

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2016, před 9 lety

Tomáš Karban

Znění stížnosti

Už přes dva měsíce řeším převod sazby na sazbu pro tepelné čerpadlo D46d.Po zaslání všech potřebných dokumentů, hned na začátku, se mnou nikdo nekomunikoval.Po nějaké době se ozvali s tím, že není vše v pořádku a že jim něco chybí, což nebyla pravda. Potom mi poslali další dokumenty, na které před tím zapomněli, takže další zdržení. Po ad deseti hovorech na infolinku, kde vlastně nic nevěděli,protože se nekoe v tom nevyznají.Prostě infolinka úplně o ničem.
Pořád to stojí u nich,i když jsem všechny dokumenty odevzdal na ČEZ.


Požadované řešení

Urychlit mojí žádost. Dva měsíce je fakt dlouho. Tomáš Karban


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2016 16:08, před 9 lety

Obchodník nemá ze zákon povinnost provést změnu distribuční sazby do určité doby. Společnost by však měla mít zájem, aby byl zákazník s jejími službami spokojen. Je proto vhodné znovu zaurgovat společnost. Pokud společnost požadavku svého zákazníka nevyhoví, obranou spotřebitele může být změna dodavatele energií.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 10:47, před 9 lety

Dobrý den, pane Karbane,

vzhledem ke skutečnosti, že neuvádíte identifikační údaje, není možné prověřit detaily Vašeho požadavku. V případu zájmu mě neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese mschneiderova@bohemiaenergy.cz, případně prosím uveďte bližší identifikaci zákaznického účtu.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 21:43, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 10:10, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.