Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už přes dva měsíce řeším převod sazby na sazbu pro tepelné čerpadlo D46d.Po zaslání všech potřebných dokumentů, hned na začátku, se mnou nikdo nekomunikoval.Po nějaké době se ozvali s tím, že není vše v pořádku a že jim něco chybí, což nebyla pravda. Potom mi poslali další dokumenty, na které před tím zapomněli, takže další zdržení. Po ad deseti hovorech na infolinku, kde vlastně nic nevěděli,protože se nekoe v tom nevyznají.Prostě infolinka úplně o ničem.
Pořád to stojí u nich,i když jsem všechny dokumenty odevzdal na ČEZ.
Urychlit mojí žádost. Dva měsíce je fakt dlouho. Tomáš Karban
|
Tweet |
Obchodník nemá ze zákon povinnost provést změnu distribuční sazby do určité doby. Společnost by však měla mít zájem, aby byl zákazník s jejími službami spokojen. Je proto vhodné znovu zaurgovat společnost. Pokud společnost požadavku svého zákazníka nevyhoví, obranou spotřebitele může být změna dodavatele energií.
Dobrý den, pane Karbane,
vzhledem ke skutečnosti, že neuvádíte identifikační údaje, není možné prověřit detaily Vašeho požadavku. V případu zájmu mě neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese mschneiderova@bohemiaenergy.cz, případně prosím uveďte bližší identifikaci zákaznického účtu.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.