Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9938Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2016, před 9 lety

František Vaněček

Znění stížnosti

U této společnosti jsem zakoupil mobilní telefon IPHONE 5 black. Dne 14.1.2016 jsem ho byl reklamovat. Po měsíci ( 15.2.2016), když nebyl mobilní telefon opraven, jsem požádal o vrácení peněz. Bylo mi řečeno že mi budou poslány na účet a že na to mají ze zákona 14 dní. Dnes (1.3.2016) jsem tam volal, jaktože mi nepřišli peníze na účet a bylo mi řečeno dvakrát něco jiného, že nejsem oprávněn dostat zpět peníze, protože jsem koupil telefon na firmu. Nebo o chvíli později, že na to mají 60 dní na vyřešení reklamace. Vůbec nevim co si o téhle společnosti myslet!


Produkt

Iphone 5 black, výrobní číslo: 990002290207495


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 17:41, před 9 lety

Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodl-li se prodávající se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit. Toto platí, pokud byla kupní smlouva uzavřena mezi spotřebitelem a podnikatelem. Pokud byla smlouva uzavřena mezi podnikateli ("nákup na ičo"), bude záležet, na jaké lhůtě pro vyřízení reklamace se smluvní strany dohodly.

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a prodávající je povinen spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou mu spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 19:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.