Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#9939HUMANIC - neuznaná reklamace bot Rieker

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2016, před 9 lety

Tereza Krupkova

Znění stížnosti

Dne 23.2.2016 jsem reklamovala zimni obuv Rieker zakoupenou 14.11.2015 z duvodu zatekani (c.reklamace 105/2/16). Jedna se o zateplene kozene polokozacky. Obuv jsem impregnovala doporucenym sprejem zakoupenym soucasne s obuvi.
28.2.2016 mi prisla sms, ze je reklamace vyrizena jako neopravnena.
Ve vyjadreni stoji "reklamovana obuv nema vyrobni vadu, je flexiblova. Na zarucnim liste (viz letacek) i ustne jste byla upozornena na vlastnosti vyrobku. Po prositi materialu nelze dosahnout vodo-odolnosti".
Letacek jiz bohuzel nemam, sle stoprocentne vim, ze me nikdo neupozornil, ze si kupuji zimni zateplene kozacky, do kterych ale bude zatekat.
Prosim o radu, jak dal postupovat.


Produkt

Polokozacky Rieker, kozene, zateplene


Požadované řešení

Pokud je to opravdu standardni vlastnost teto obvykle kvalitni obuvi, preferuji vymenu penez, jinak vymenu za novy par


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2016 14:56, před 9 lety

V případě, kdy se vada na zboží vyskytne do 6 měsíců od převzetí zboží, jedná se o tzv. nesoulad jakosti při převzetí. Je tedy na prodejci, aby prokázal, že zboží bylo v okamžiku převzetí bez vady, nikoli na spotřebiteli, aby prokazoval, že zboží vadné je. V případě, kdy prodávající odmítne uznat reklamaci, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru se žádostí o vypracování znaleckého posudku a s tímto posudkem reklamovat znovu. V případě, kdy znalecký posudek vyzní ve prospěch spotřebitele, je možné požadovat náklady na znalečné po prodejci, jakožto náklady účelně vynaložené, související s uplatněním reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na http://www.dtest.cz/soudni-znalci

Pokud je dle prodávajícího zřejmé, že do zimních kozaček uvedeného typu bude téct voda, potom měl spotřebitele na tuto informaci upozornit ještě před uzavřením kupní smlouvy. Neupozornil-li prodejce spotřebitele, potom podle § 2161 odst. 1 písm. b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitelka trvat na tom, že se věc nehodí k účelu, ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Zimní kozačky jsou používány v zimě, kdy padá sníh. Lze tedy dovodit, že spotřebitelka předpokládá, že je bude moci užívat i do sněhu, když se jedná o zimní kozačky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 20:16, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.