Společnost


Globe JL Group s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9945Silně poruchový mobil s bulharskou distribucí, deklarována na Heuréce však česká

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2016, před 9 lety

Vladimír Bernard

Znění stížnosti

Koupil jsem u nich koncem roku manželce mob. telefon Samsung Galaxy S5 Neo, na Heuréce bylo uvedeno, že je to česká distribuce. S telefonem od začátku problémy, nyní jsem chtěl reklamovat a zjistil, že firma je v likvidaci. Divné, že likvidátorem je jednatel společnosti LIBOR VÁLEK, dat. nar. 8. listopadu 1991, Josefa Suka 1592/3, 434 01 Most.
Dotazem přes výr. číslo telefonu jsem nyní zjistil, že distribuce není česká, ale bulharská. Tudíž podvod. Co doporučujete dělat, byl bych rád, aby jednatele, který založil firmu se zákl. kapitálem 10,- Kč, se zřejmým úmyslem se obohatit na úkor zákazníků, to trochu zabolelo. Nejsem sám postižený, jak jsem se dočetl na hodnocení tohoto obchodu na Heuréce.
Díky,

Zdraví, V. Bernard


Produkt

Samsung Galaxy S5 Neo


Požadované řešení

Zde asi zbývá jediná útěcha, ze zákl. kapitálu firmy 10 Kč asi moc nezbyde na dělení, nějaké násobné zažalování majitele (s ostatními postiženými). Lze jinak? Telefon stál kolem 8000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2016 16:49, před 9 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu, mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by však prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost Globe JL Group s.r.o. dle zápisu ve veřejném rejstříku vstoupila ke dni 1. 2. 2016 do likvidace. Účelem likvidace je vypořádat majetek zrušené společnosti, vyrovnat dluhy věřitelům a naložit s čistým majetkovým zůstatkem podle zákona. O dobrovolném zrušení společnosti s ručením omezením rozhodují společníci, kteří také povolají likvidátora. Likvidátorem může být osoba, která je způsobilá být členem statutárního orgánu, v tomto případě jednatelem. Společnost Globe JL Group s.r.o. měla pouze jednoho společníka, který také rozhodl o zrušení společnosti a sám sebe povolal likvidátorem.

Pokud prodávající vstoupil do likvidace je nutné se s reklamací obrátit na likvidátora. Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 19:26, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.