Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9948OptiMaskPro LLC - vrácení výrobku zakoupeného přes internet. obchod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 9 lety

Jaroslav Trubka

Znění stížnosti

Výrobek jsem zakoupil po internetu dne 12.1.2016
(Podrobné informace o objednávce jsou přiloženy v části dotazníku Další informace(
Výrobek mi byl mi doručen 19.1.2016.
Následně jsem se rozhodl výrobek vrátit - v souladu s ujištěním prodejce na jeho internetových stránkách:

100% GARANCE
Pokud nedosáhnete požadovaného výsledku, můžete výrobek vrátit. Vrátíme vám plnou cenu.

Učinil jsem tak 25.1.2015 odesláním mailu na internetovou adresu prodejce s žádostí o sdělení kam výrobek odeslat (sídlo je uváděno v USA)- jak postupovat.


Od té doby je mi od prodejce zasíláno (opakovaně na mé urgence odpovědi) sdělení , že : " záležitosti z Evropy se vyřizují z kanceláře v USA, což může způsobit značné zpoždění během vyřízování vaší záležitosti".

Přitom již v jejich první zprávě z 26.1. 2016 napsali že vrácení peněz trvá 10 pracovních dnů! Viz níže :


Od: Charge Back
Komu: jtrubka@seznam.cz
Datum: 26. 1. 2016 11:16:02
Předmět: OptiMaskPro


Dobrý den,
vzhledem k tomu, že dovozní a vyvážející společnost sídli v USA, kde jsou vyšetřované případy z celého světa, každá reklamace se vyřizuje pečlivě a individuálně, a proto vrácení peněz trvá 10 pracovních dnů. Když budeme mít více informaci, budeme vas detajlně kontaktovat.
Best Regards ,
Chargeback Department.


Od podání mé reklamace tedy uplynulo již více než 25 dnů !!!

Odeslal jsem jim dnes (2.3.2016) další mail:


Vaše jednání považuji za účelové a neseriózní.

Je v přímém rozporu s vaším údajem v internetovém obchodě, že lze zakázku vrátit. Zároveň je i v rozporu s platnými zákony upravujícími internetové obchodování v ČR. (Občanský zákoník).

Žádám vás tímto o konečné urychlené řešení mé reklamace.

V případě, že nebude adekvátní vaší inzerci při prodeji a zákonným pravidlům budu nucen případ medializovat a obrátit se s žádostí o pomoc na Českou obchodní inspekci.


Využívám i této vaší nabídky dtest k informaci dalším a k případné pomoci v řešení.

Děkuji a zdravím
Ing. Jaroslav Trubka

jtrubka@seznam.cz











P.S. Toto je kopie části nabídky, která se objeví při OBJEDNÁVÁNÍ




OptiMaskPro




100% GARANCE

Pokud nedosáhnete požadovaného výsledku, můžete výrobek vrátit. Vrátíme vám plnou cenu. Dosažení úspěchu vyžaduje trpělivost, úsilí a vytrvalost.


Produkt

OptiMaskPro je inzerován jako magnetický masážní přístroj - brýle na relaxaci očí. Podle obrázku nelze samozřejmě věc posoudit. přiložené "reference" jsou jediným vodítkem. Při fyzickém převzetí zjistíte že jde o podvod - brýle vůbec nesedí a jediný účinek=vibrace jsou nepříjemné.


Požadované řešení

Jak je prodejcem slibováno při nákupu, je garantováno vrácení zboží.
Požaduji tedy dodržet tento příslib, který je i povinností podle Občanského zákoníku. Zboží - nepoužité - vrátím a chci zpět uhrazenou částku 1030,-Kč


Jak vyplývá z přiložených podkladů, prodejce reaguje stálým odkladem řešení resp. prověřováním "reklamace" v USA.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 11:23, před 9 lety

Je povinností podnikatele uvést správné údaje o svém názvu a sídle, příp. adrese pro doručování. Tak splní zákonem uloženou povinnost informovat své zákazníky. Její porušení má v soukromoprávní rovině za následek vznik práva na náhradu škody, která byla poškozenému nesprávně poskytnutou informací způsobena.

Všeobecné obchodní podmínky provozovatele internetového obchodu na webové adrese http://www.optimaskpro.com/cz_official_vf1/ uvádějí k možnosti vrátit zboží pouze následující informaci: "Požadavky na vrácení peněz budou odeslány emailem na: support@optimaskpro.com. "

Rovněž platí zásada, že nikdo nesmí těžit ze své nepoctivosti, formulovaná v § 6 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Každý má povinnost jednat v právním styku poctivě a nikdo nesmí těžit ze svého nepoctivého činu. Doporučujeme tedy odeslat odstoupení od smlouvy na tuto emailovou adresu a uchovat si o tom důkaz. Doporučujeme rovněž trvat na tom, aby společnost odstoupení akceptovala bez výhrad. Nelze přistoupit na to, že společnost bude či nebude aktivně činit kroky (sdělí sama aktivně adresu pro vrácení zboží zpět), aby oddálila zaslání zboží spotřebitelem a poté bude tvrdit, že již nemůže od smlouvy odstoupit.

Podstatná je okolnost, že nesplnění povinnosti spotřebitele zaslat zboží do 14 dnů od odstoupení, nelze spojit se zánikem práva na odstoupení, pokud spotřebitel zrealizuje odstoupení od smlouvy dle instrukcí v obchodních podmínkách společnosti. Podle § 1832 odst. 4 občanského zákoníku pouze nemá prodávající povinnost vrátit finanční prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal. Odstoupení je tedy platné a prodávající má povinnost peněžní prostředky vrátit. Odstoupení (tj. projev vůle) bylo zasláno včas. Zákon ukládá spotřebiteli povinnost odstoupení zaslat do 14 dnů od převzetí věci.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu poškozování spotřebitele, případně podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených.

Bylo by možné podat hromadné trestní oznámení, kdy se mohou poškození dát dohromady, aby bylo z podání zřejmé, kolik je poškozených. Nicméně není to nutností. Policie ČR jedná z úřední povinnosti, a proto by měla podaná trestní oznámení vyhodnotit, sesbírat důkazy a stanovit další postup, který se bude reflektovat její zjištění.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 20:22, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.