Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#9949Dodání poškozeného zboží a jeho reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 9 lety

Miloš Vopátek

Znění stížnosti

Objednal jsem si Clonu do auta a předem zaplatil převodem na účet. Zboží přišlo poškozené - zlomený klips. Cestu takovéhoto objednávání jsem zvolil, protože nestíhám navštěvovat různé poštovní úřady apod. Dotazem na info linku mi bylo potvrzeno, že jedinou cestou reklamace je poslat zboží zpět poštou, přesně to čemu jsem se chtěl vyhnout. Zboží přišlo v krabici, vůbec nechráněné proti případnému nárazu a já mám zase běžet na poštu, přesně to, čemu jsem se chtěl vyhnout. Kvůli něčí laksnosti při expedici. Není to moje první objednávka, ale první problém s dodaným zbožím a s firmou se komunikovat nedá, není na ní spojení.


Produkt

Clona do auta ochrana proti oslnění ve dne i v noci


Požadované řešení

Zboží bych chtěl vyměnit, ale kvůli někomu, kdo to balil se mi nechce obíhat osobně reklamaci. To jsem si mohl jít zboží koupit rovnou do krámu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 11:32, před 9 lety

V případě, že zboží nedojde v požadované jakosti, lze od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu při uzavření smlouvy na dálku (internet, telefon), a to do 14 dnů od převzetí. Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Pokud již uplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží, je na místě uplatnit reklamaci.

Spotřebitel pak může po prodávajícím žádat primárně bezplatnou opravu věci. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lže požadovat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná, lze od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků je vždy možné žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Prodávající má pak od data přijetí reklamace lhůtu 30 dní k jejímu vyřízení, nedohodne-li se prokazatelně se spotřebitelem na lhůtě delší.

Reklamační řízení lze zahájit rovněž na základě reklamace uplatněné spotřebitelem prostřednictvím poštovní přepravy na adresu prodejce. Pokud spotřebitel uplatní výše uvedeným způsobem reklamaci (vytkne vadu výrobku, popíše její projevy, zvolí nárok z odpovědnosti za vady) a zašle společně s reklamačním dopisem výrobek k posouzení prodejci, avšak prodejce vůbec nepřevezme uplatněnou reklamaci, popřípadě nevyrozumí spotřebitele v zákonné lhůtě o způsobu vyřízení reklamace, pak bude spotřebitel moci odstoupit od uzavřené kupní smlouvy z důvodu nevyřízení uplatněné reklamace řádně a včas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2016 22:24, před 9 lety

Dobrý den,
nechápeme Vaší recenzi nejdřív napíšete že jste volal na zákaznickou linku a Vám zdělili abyste zboží poslal na uvedenou adresu jak je uvedeno v obchodních podmínkách.
A pák napíšete že s firmou se nedá komunikovat.
Ohledně zabaleného zboží je zabaleno v krabici a přelepenou černou folií a jestli pošta zboží rozbije tak se musí reklamovat na poště,nebo nám to poslat na naši adresu a pošleme Vám nové zboží.
Přejeme hezký den.
Slevisko.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2016 06:59, před 9 lety


Miloš Vopátek

Hodnocení:

Komentář: Chybí mi třetí možnost, jsem sice rád, že se ozvali, ale řešení mi příliš nepomáhá.