Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si Clonu do auta a předem zaplatil převodem na účet. Zboží přišlo poškozené - zlomený klips. Cestu takovéhoto objednávání jsem zvolil, protože nestíhám navštěvovat různé poštovní úřady apod. Dotazem na info linku mi bylo potvrzeno, že jedinou cestou reklamace je poslat zboží zpět poštou, přesně to čemu jsem se chtěl vyhnout. Zboží přišlo v krabici, vůbec nechráněné proti případnému nárazu a já mám zase běžet na poštu, přesně to, čemu jsem se chtěl vyhnout. Kvůli něčí laksnosti při expedici. Není to moje první objednávka, ale první problém s dodaným zbožím a s firmou se komunikovat nedá, není na ní spojení.
Clona do auta ochrana proti oslnění ve dne i v noci
Zboží bych chtěl vyměnit, ale kvůli někomu, kdo to balil se mi nechce obíhat osobně reklamaci. To jsem si mohl jít zboží koupit rovnou do krámu.
|
Tweet |
V případě, že zboží nedojde v požadované jakosti, lze od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu při uzavření smlouvy na dálku (internet, telefon), a to do 14 dnů od převzetí. Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Pokud již uplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží, je na místě uplatnit reklamaci.
Spotřebitel pak může po prodávajícím žádat primárně bezplatnou opravu věci. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lže požadovat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná, lze od smlouvy odstoupit. Namísto uvedených nároků je vždy možné žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Prodávající má pak od data přijetí reklamace lhůtu 30 dní k jejímu vyřízení, nedohodne-li se prokazatelně se spotřebitelem na lhůtě delší.
Reklamační řízení lze zahájit rovněž na základě reklamace uplatněné spotřebitelem prostřednictvím poštovní přepravy na adresu prodejce. Pokud spotřebitel uplatní výše uvedeným způsobem reklamaci (vytkne vadu výrobku, popíše její projevy, zvolí nárok z odpovědnosti za vady) a zašle společně s reklamačním dopisem výrobek k posouzení prodejci, avšak prodejce vůbec nepřevezme uplatněnou reklamaci, popřípadě nevyrozumí spotřebitele v zákonné lhůtě o způsobu vyřízení reklamace, pak bude spotřebitel moci odstoupit od uzavřené kupní smlouvy z důvodu nevyřízení uplatněné reklamace řádně a včas.
Dobrý den,
nechápeme Vaší recenzi nejdřív napíšete že jste volal na zákaznickou linku a Vám zdělili abyste zboží poslal na uvedenou adresu jak je uvedeno v obchodních podmínkách.
A pák napíšete že s firmou se nedá komunikovat.
Ohledně zabaleného zboží je zabaleno v krabici a přelepenou černou folií a jestli pošta zboží rozbije tak se musí reklamovat na poště,nebo nám to poslat na naši adresu a pošleme Vám nové zboží.
Přejeme hezký den.
Slevisko.cz
Hodnocení:
Komentář: Chybí mi třetí možnost, jsem sice rád, že se ozvali, ale řešení mi příliš nepomáhá.