Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#9950Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 9 lety

Miroslav Sedlák

Znění stížnosti

26.2.2016jsem zakoupil kameru do auta, zaplatil kartou částku 682,-Kč včetně dopravy. Na uvedené telefonní číslo 725433335 se nedá dovolat. Na uvedený email nikdo nereaguje. Děkuji Sedlák


Produkt

Full HD kamera do auta s nočním viděním


Požadované řešení

zaslat již zakoupené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 13:16, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2016 22:18, před 9 lety

Dobrý den,
zboží jste měl objednané 26.02.2016 kameru full hd a u akce bylo uvedeno 10 pracovní dnů na doručení a 9.3.vám bylo expedováno a zítra bude doručeno.
9.3.2016 E-mail adresátovi - podání zásilky.
9.3.2016 SMS zpráva adresátovi - podání zásilky.
9.3.2016 Vstup zásilky na SPU. 22200 SPU Praha 022
9.3.2016 Podání zásilky. 10003 Depo Praha 701
Přejeme hezký den.
Slevisko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2016 19:06, před 9 lety


Miroslav Sedlák

Hodnocení:

Komentář: zboží bylo dodáno v uvedeném termínu - stížnost byla z důvodu nemožnosti komunikace s dodavatelem po zaplacení nebyla žádná reakce, u výrobku nebyl dodán český návod-bohužel
Děkuji za pomoc při urgenci