Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon byl dodán bez originálního příslušenství – sluchátka a nabíječka.
Po měsíci užívání dne 7. 1. 2016 byl telefon reklamován: nefunguje tlačítko zapínání, baterie nevydrží.
Telefon byl připraven k vyzvednutí 20. 1. 2016, avšak se nenabil, nezapnul, byl odeslán zpět na reklamaci – bez sepsání protokolu. Dne 27. 1. 2016 byl vznesen požadavek na vrácení peněz za zboží.
Ke dni 2. 3. 2016 nebyla vyřízena ani reklamace (téměř 60 dnů) ani požadavek (více než 30 dnů) – zůstalo bez oficiálního vyjádření ze strany společnosti Navis trade s.r.o.
Na opakované telefonáty a dotazy firma poskytuje pochybné a vyhýbavé odpovědi a argumenty, oddaluje řešení záležitosti, neposkytuje žádné bližší informace o procesu ani řešení celé věci. Chování ze strany firmy je nesolidní.
Apple iPhone 5
Vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodl-li se prodávající se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit. Toto platí, pokud byla kupní smlouva uzavřena mezi spotřebitelkou a podnikatelem. Byla-li smlouva uzavřena mezi podnikateli ("nákup na ičo"), bude záležet, na jaké lhůtě pro vyřízení reklamace se smluvní strany dohodly.
Pokud tedy nebyla během reklamace vada odstraněna, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).
Prodávající je povinen spotřebitelce vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení této zákonné povinnosti může být společnosti udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.