Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9951Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 9 lety

Eva Sochorová

Znění stížnosti

Telefon byl dodán bez originálního příslušenství – sluchátka a nabíječka.
Po měsíci užívání dne 7. 1. 2016 byl telefon reklamován: nefunguje tlačítko zapínání, baterie nevydrží.
Telefon byl připraven k vyzvednutí 20. 1. 2016, avšak se nenabil, nezapnul, byl odeslán zpět na reklamaci – bez sepsání protokolu. Dne 27. 1. 2016 byl vznesen požadavek na vrácení peněz za zboží.

Ke dni 2. 3. 2016 nebyla vyřízena ani reklamace (téměř 60 dnů) ani požadavek (více než 30 dnů) – zůstalo bez oficiálního vyjádření ze strany společnosti Navis trade s.r.o.
Na opakované telefonáty a dotazy firma poskytuje pochybné a vyhýbavé odpovědi a argumenty, oddaluje řešení záležitosti, neposkytuje žádné bližší informace o procesu ani řešení celé věci. Chování ze strany firmy je nesolidní.


Produkt

Apple iPhone 5


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2016 13:24, před 9 lety

Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodl-li se prodávající se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit. Toto platí, pokud byla kupní smlouva uzavřena mezi spotřebitelkou a podnikatelem. Byla-li smlouva uzavřena mezi podnikateli ("nákup na ičo"), bude záležet, na jaké lhůtě pro vyřízení reklamace se smluvní strany dohodly.

Pokud tedy nebyla během reklamace vada odstraněna, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Prodávající je povinen spotřebitelce vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení této zákonné povinnosti může být společnosti udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.