Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 03. 02. 2016 jsme v obchodě Asko nábytek v Plzni zakoupili rohovou sedací soupravu. Zaplatili jsme zálohu ve výši 3000Kč. Dohodli jsme si vlastní odvoz z Plzně, kam měla sedačka přijít z centrálního skladu do 17. 02. 2016. Prodávající nás ujistila, že sedačka může dorazit i před termínem. Dne 15. 02. jsme psali email do Plzně, zda bude možné zboží vyzvednout 17. 02. Odpověděli nám pouze, že až bude sedačka na skladě, budou nás kontaktovat. Na to jsme reagovali, zda by nešlo zjistit přesněji, kdy bude možný odběr, na to odepsali, že bude poslána z centrálního skladu 18. 02. Poté zase nic, na další email dne 25. napsali, že o nich jede kamion s naloženou soupravou, ale nikdo nám kvůli vyzvednutí nevolal. Takže teď už ani nereagují na emaily a měsíc nemáme ani sedačku ani zálohu a rádi bychom věděli co dělat dál a zda máme nárok na nějakou kompenzaci za jejich zpoždění.
Předem děkujeme za odpověď.
Rohová sedací souprava
Rádi bychom konečně dostali zboží a získali alespoň slevu za prodlení nebo bezplatnou dopravu až domů.
|
Tweet |
Pokud společnost nedodala zboží ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Toto prodlení ze zákona nezakládá spotřebitelce právo na slevu nebo na bezplatnou dopravu. Spotřebitelka má však možnost od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Odstoupit od smlouvy je totiž možné, pokud prodávající nedodá zboží ani v dodatečné přiměřené době. Oznámí-li spotřebitelka společnosti, že jí stanovuje dodatečnou lhůtu a že ji společnosti již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Dobrý den,
zboží dorazilo s opožděním dne 6.3.2016 si ho zák. vyzvedl a obdržel kompenzaci
za prodloužení dodacího terminu o 2 týdny v hodnotě 500 kč .
Zákaznici se znovu i touto cestou omlouváme a byly podniknuty opatření
v oblasti logistiky tak, aby k podobným prodloužením dodacího termínu nedocházelo.
Děkujeme za pochopení
Zákaznický servis
ASKO-NÁBYTEK, spol. s r.o.
Nákupní centrum BORSKÁ POLE
U Letiště 2/1074
Plzeň
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.