Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:372
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#9958Zamítnutá reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 9 lety

Karolína Vostalová

Znění stížnosti

Dobrý den, nevím jak dále řešit tuhle situaci. U společnosti OKAY jsem zakoupila mobilní telefon, který mi po 14-ti dnech přestal fungovat tak, jak by měl (vypadával internetový prohlížeč, při telefonování jsem neslyšela druhou stranu apod.). Telefon jsem tedy po 18-ti dnech užívání zašla reklamovat na prodejnu v Havířově, kde mi první reklamaci zamítli, tudíž mi nebyla uznána. Při převzetí mi opětovně nefungoval tak, jak by měl a tudíž jsem reklamaci opakovala již 5x, pouze jedna reklamace mi byla uznána a to se závavadou, kterou jsem reklamovala jako první, poté se mi stala závada jiná, (kdy mi telefon nešel zapnout vůbec). Při poslední reklamaci, kdy mi telefon nešel zapnout, pracovník této prodejny sám uznal, že telefon není vpořádku, ale při vrácení z reklamace telefon opět fungoval a přitom mi závadu neuznali. Zajímalo by mě jak mám nadále tuhle situaci řešit, když telefon není stále v pořádku.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den, Vostalová


Produkt

Mobilní telefon ALCATEL-ALC5035DBL


Požadované řešení

Žádám o storno kupní smlouvy, případně výměnu za nový kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2016 10:31, před 9 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne, nemůže bez souhlasu spotřebitelky provádět na věci jakoukoli opravu, a to ani za předpokladu, že tuto opravu poskytuje zdarma. Takové jednání lze považovat za obcházení zákona, neboť je tím spotřebitelce fakticky znemožněno rozporovat důvody pro zamítnutí reklamace.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2016 12:32, před 9 lety

Vážená paní Vostalová,

reaguji na Váš podnět týkající se opakovaných reklamací mobilního telefonu, který jste u nás zakoupila.

Na základě Vaší zprávy se situací pečlivě zabýval náš reklamační specialista. Dovolte mi proto na tomto místě stručně uvést výsledky uplatněných záručních reklamací.
Celkem bylo uplatněno reklamací 6, přičemž je evidujeme pod čísly 1022/15060176,1022/15070086, 1022/15080147, 1022/16010083, 1022/16020060 a 1022/16030029. Během těchto reklamačních řízení se závada čtyřikrát neprojevila, jednou došlo k výměně baterie a v případě poslední reklamace č. 1022/16030029 došlo k výměně celé základní desky.
Na výrobku se neprojevily tři stejné nebo čtyři různé uznané vady, nevzniká tedy nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Celou záležitost jsme prověřovali i s personálem na prodejně, kde jste reklamace uplatňovala. V případě zmíněné poslední reklamace byl na prodejně opakovaně mobilní telefon testován, zda je reklamovaná vada skutečně odstraněna a vše bylo v případě výdeje zcela v pořádku. Proto jste také výrobek převzala, na prodejně otestovala a podepsala protokol o uzavření reklamačního řízení.

Pevně věřím, že výměna základní desky odstraní nepravidelný projev vady výrobku, které se v servisu opakovaně neprojevil, a tím se situace vyřeší k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 09:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 16:08, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.