Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9960Fyzické napadnutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2016, před 9 lety

Tereza Skákalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 2.3.2016 v 15:40h jsem se svým synem ( který má ADHD, vysokou hyperaktivitu ) nakupovala v Penny Marketu v Benešově u Prahy, Ulice: Čechova 2126. Když jsem vyndavala nákup u pokladny( poslední pokladna hned vedle vstupu do prodejny ), syn chtěl před kasy k ,,úschovně tašek a osobních věcí, kam si lidé dávají věci před nákupem,,, vedle tohoto boxu stál PAN HLÍDAČ - sekuritní služba. Syn tam trochu zlobil a bochnul s ttemy železnými dvířky od tech boxů, sekuriták ho 1x upomenul, ale ocividne psychicky labilní pán následně po upomenutí FYZICKY NAPADL MÉHO SYNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Agresivně ho uděřil po rameni!!!!! Nezlob te se, ale penny Market je slušná prodejna a pán to mohl řešit jinak, já vykládala nákup, mohl za mnou přijít a říct ,,at si své dítě srovnám!!!!,, ale FYZICKY ZAÚTOČIL NA 3,5 LETÉ DÍTĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pánovi jsem řekla, že ještě jednou a zavolám policii, odvětil at si jí klidně zavolám! Vše viděla prodavačka u které jsem platila. Ano mohla jsem to ,,resit,, na místě, ale neřešila, ještě bych od pána třeba taky schytala pár facek.! Nyní do Penny nakupovat už nepůjdu, kvůli pánovi! Doufám, že tuto stížnost nebudete brát na lehkou váhu, pokud máte děti, tak víte, že zlobí, ale nelíbilo by se vám, kdyby je někdo fyzicky napadl, dalo se to řešit jinak.Děkuji


Produkt

Security


Požadované řešení

Postih!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2016 11:50, před 9 lety

Z popisu stížnosti vyplývá, že by jednání zaměstnance mohlo být kvalifikováno jako přestupek proti občanskému soužití (§ 49 odst. 1 písm. c) zákona o přestupcích). Za tento přestupek může být osobě, která se jej dopustila, udělena pokuta až do výše 20 000,- Kč. V takovém případě by bylo vhodné obrátit se na obecní úřad, který je příslušný přestupek projednat.

Spotřebitelce doporučujeme, aby se s tímto podnětem obrátila přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře (kontaktní formulář je možné vyhledat na následující webové adrese: http://www.penny.cz/TopMetanavigation/Kontakty/Kontaktn%C3%AD_formul%C3%A1%C5%99/pe_Contact.aspx).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 16:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.