Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
dne 25.2. jsem nakupovala v Tescu na Andělu. Nakupovala jsem v grilu, nákup jsem zaplatila, na sáčku byla cenovka. Dostala jsem i paragon, který jsem si dala do tašky. Když jsem přišla na pokladnu ve 14:32 hod., tak paní pokladní po mně ten paragon chtěla. Nemohla jsem ho najít, řekla jsem, že ho určitě mám, ale nechci zdržovat, vždyť vidí, že tam je cena atd., jinak by mi to prodavačka nedala.
Pokladní se do mě pustila, že vzhledem k mému věku bych to měla vědět. Zeptala jsem se, co s tím má věk společného. Odvětila, že bych mohla mít už nějaké zkušenosti. Podotkla jsem, že ona by se vzhledem ke svému věku měla chovat slušně. Pokračovala, že si to tedy naskenuje.
Potom jsem šla do své banky, koukla jsem znovu na paragon z pokladny a zjistila jsem, že jsem nákup z grilu platila znovu. Vrátila jsem se tedy zpět do obchodu za pokladní a podotkla, že to snad nemyslí vážně, že mě nechala zaplatit znovu jedno zboží. Měla mě informovat, že budu platit znovu, v této souvislosti jsem si slovo skenovat nevyložila. Mezitím jsem už našla i lístek z grilu. Paní pokladní konstatovala, že si ho teď mohu strčit někam, ona odchází a řešit to rozhodně nebude, mám si dojít na informace. Informovala jsem ji, že samozřejmě tam půjdu a budu si na její chování stěžovat. Křičela za mnou, že na informace zavolá, že jsem lístek neměla, když jsem platila na pokladně.
Na informacích se mě ujala velice příjemná starší dáma s delšími světlými vlasy. Vyprávěla jsem jí, co se mi stalo, nevěřícně kroutila hlavou, že si to pokladní vůbec nesmí dovolit, několikrát se omluvila a celou záležitost se mnou během chvilinky vyřídila. Mezitím volala i pokladní a paní z informací jí řekla, že přece vidí, že zboží bylo zaplaceno.
S nákupy a přístupem zaměstnanců v Tescu jsem dosud byla vždy spokojena, ale co si dovolila tato pokladní mě velice znechutilo. Sama jsem pracovala jako manažerka v bance a takové jednání bych svým podřízeným netolerovala.
Domnívám se, že není problém zjistit, o kterou pokladní se jednalo buď dotazem na informacích těsně před třetí hodinou. Docela by mě zajímalo, jak tuto záležitost vyřešíte. Mám k dispozici i paragon.
Jen podotýkám, že pokud si zaplatím zboží, tak už je moje a mohu si s ním dělat, co chci. Navíc na sáčku byla nálepka o ceně atd. zboží. Pokud to máte tak, že zboží musím zaplatit u grilu, tak už mě nemá kdo kontrolovat, zda jsem platila, jestli už jsem to snědla atd. Pokladní by neměla znevažovat schopnost paní u grilu, že mi vydá zboží bez placení.
Pohovor s pokladní, případný finanční postih, mám paragon, prosím o radu, jak podle něj identifikovat pokladní, možná pomůže i paní na infu - byla jsem tam před třetí hodinou. Namátkové kontroly chování zaměstnanců
|
Tweet |
V tomto případě není dán spotřebitelský právní spor, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Doporučujeme spotřebitelce obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejich zákaznického servisu. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců by měly směřovat přímo k jejím nadřízeným.
Chování mezi lidmi není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti. Chování zaměstnanců se může stát právně postižitelným pouze v případě, kdy překročí určité mantinely a dosáhne takové intenzity, kdy je žádoucí, aby právo do takového společenského vztahu zasáhlo. Do úvahy by přicházely v takových odůvodněných případech zejména přestupky proti občanskému soužití.