Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před zhruba půl rokem jsem zakoupila prostřednictvím e-shopu tohoto obchodu odštavňovač. Ve snaze žít zdravě jsem si nakoupila plno ovoce a jala se odštavňovat.
Byla u mne i kamarádka a tak jsme začaly. Nastal ovšem šok. Po nandání ovoce do systému nám pár kapek vyteklo,ale v nádobě, kdě by měla být pouze vycucaná dřen, tak tam zůstalo velké množství dřeně a to napité spoustou štávy. Kdybychom tam daly něco jiného, než citrusy, tak to neodštavnít vůbec.
Navíc zde vůbec není ani nádobka na štávu, ale to , kdyby fungoval přístroj, oželím.
Když jsem se ptala na reklamačním oddělení, tak mi řekli, že to pán zkoušel a šlo to. Byl to výsměch, nebot jsem si to poznačila a nikdo s tím nic nedělal. Paní vedoucí mi navíc řekla, že od nich žádné peníze zpět nedostanu ani náhodou.
Už z principu jsem se tak rožčílila. Jsem sama s dcerou a sedm set za přístroj není málo. A navíc za ten, co neplní svoji funkci.
Paní , co brala reklamaci,tak byla podruhé sdílnější a řekla mi, že je to jasné, že neodštavnuje, nebot nemá obrátky.
Já nejsem technicky typ, koupila jsem něco, co se prodává jako odštavnovač a tak předpokládám, že to tak je, ne abych zkoumala, zda odštavnuje. To je tak, kdybych si koupila auto a přemyšlela, jestli jezdí.
nyní mám zpět třetí reklamaci se stejným verdiktem. Od nás peníze nedostanete , přístroj je funkční. Je to hrůza.
Patrně to dám do televize.
S kamarádkou jsme šly a koupily v okay elektro přístroj o malinko více na ceně, ale nemá problém ani s červenou řepou.
Jak mám nyní postupovat nevím, ale rozčiluje mne ta bezmoc a ten přístup. To se v zahraničí opravdu stát nemůže. Budu to tam posílat stále znova a znova?
Děkuji Gábina Ticha Brno
jedná se o odstavnovač v hodnotě cca 700Kč. plastovy, má plno nádobek okolo, ale vlastně k ničemu, když nemá funkci a nemá ani tu nádobku na štávu, kdyby ta štáva tekla. Moc toho tam o něm není jenom odštavnovac 4v1,komp,cena 699Kč, výrobek byl koupen 30.12.2014.první reklamace byla 30.3.2015., druhá 18.12.2015 a třetí 8.2.2016...tak budu pokračovat třeba do sté reklamace....více toho není, vždy jsem uváděla, že výrobek nesplnuje svůj účel.
Mým jediným řešením je navrácení částky 699Kč za výrobek.
|
Tweet |
Podle § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku odpovídá prodávající kupujícímu za to, že věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
V případě, že věc takovéto vlastnosti nemá, může kupující požadovat od prodávajícího primárně bezplatnou opravu zboží. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, lze žádat i dodání nové věci bez vad. Pouze pokud žádná z předchozích alternativ není možná (například uvedenou funkční vadu vykazují všechny výrobky daného typu), může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky za zboží. Namísto uvedených možností lze vždy žádat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.