Společnost


bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9972Nevyřešená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2016, před 9 lety

Lenka Jonová

Znění stížnosti

Dobrý den,
13.8. 2015 jsme koupili v Baumaxu LED nabíjecí svítilnu. Svítilna se bohužel nenabíjí. Při pokusu podat na prodejním místě reklamaci nám bylo sděleno, že touto cestou to není možné, protože Baumax změnil majitele a pro reklamaci se máme písemně obrátit na pražskou adresu, kde nám sdělí, jak máme reklamaci řešit. (nový majitel si nepřeje řešit reklamace zákazníků, kteří zboží koupili před změnou majitele).
Je toto jednání v pořádku? Společnost má stále stejný název, stejnou adresu, řešení reklamace touto cestou se jeví zdlouhavé a pro mne, jako spotřebitele, velice nepohodlné.
Samozřejmě máme účtenku, zboží je nepoškozené, máme i původní krabici.
Děkuji za radu, přeji hezký den Lenka Jonová


Produkt

LED nabíjecí svítilna EMOS


Požadované řešení

Než na reklamačním oddělení zjistili, že jsme svítilnu zakoupili před změnou majitele, nabídli nám výměnu zboží. Toto řešení je pro nás ideální, s výrobkem jsme byli spokojeni, pokud by korektně funkoval, rádi bychom jej i nadále používali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 10:16, před 9 lety

Společnost bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o., která do roku 2015 provozovala řetězec prodejen Baumax, převedla tyto prodejny na nového provozovatele společnost BM ČESKO s.r.o., která pokračuje v obchodní činnosti. Společnost BM ČESKO s.r.o. však nepřevzala závazky vůči zákazníkům společnosti bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o., neboť není právním nástupcem této společnosti. Jelikož spotřebitelka uzavřela kupní smlouvy ještě se společností bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o. (dříve BAUMAX ČR s.r.o.), musí své pohledávky uplatňovat u této společnosti. Z tohoto důvodu společnost BM ČESKO s.r.o. reklamace zboží zakoupeného před uzavření prodejen v roce 2015 nepřijímá standardním způsobem (jedná se o jiný subjekt). Adresa určená pro vyřizování reklamací společnosti bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o. je následující: BM ČESKO s.r.o. , Türkova ul. 1272/7, 149 00, Praha 4 – Chodov (je to původní adresu sídla společnosti BAUMAX ČR s.r.o., více informací je také možné vyhledat na webových stránkách společnosti BM ČESKO s.r.o.: www.baumax.cz/spravy/art,1320,reklamace.html).

Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se například považuje poštovné. Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.