Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 5.3.2014 jsem koupil přes internet tablet Sencor u společnosti CZC.CZ.Dne 11.6.2014 jsem zasílal tablet do servisního střediska FAST ČR,který prodejce doporučuje pro tento přístroj,nešel zapnout.Dne 30.11.2015 znovu odeslán,nešel nabíjet.Dne 12.1.2016 opět zaslán,nešel zapnout.Dne 17.2.2016 odevzdán na 4 reklamaci na pobočce v Pelhřimově,nešel zapnout.Požadované rešení vrácení peněz,reklamace neuznána pro lehce prasklý roh displeje a napsáno že z kulantnosti servisu displej opravili který jsem nereklamoval,ale reklamoval jsem systém.
Tablet Sencor Element 9.7 V3,sériové číslo EL97V308131700
Jelikož se jedná o 4 reklamaci a 3 na systém tabletu,požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že předchozí reklamace byly zaslány přímo do společnosti FAST ČR, neměli jsme k dispozici tyto servisní protokoly a proto nemohl být nárok na odstoupení od kupní smlouvy akceptován.
Tyto protokoly byly zaslány až včera, tj. 3.3.2016 na náš reklamační email. Jakmile bude tento email zpracován a ověřen nárok na odstoupení od kupní smlouvy, bude Vám případně na Váš email zaslán dobropis, případně jiné vyjádření.
Děkuji za pochopení
Novosad Milan
Dobrý den.
Jsem rád že se situace začala rešit,ale pro doplnění tyto reklamační protokoly si kopírovala prodavačka na pobočce v Pelhřimově a přikládala je k tabletu.
Děkuji
Ságl Michal
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.