Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9975Neuznaná 4 reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2016, před 9 lety

Michal Ságl

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 5.3.2014 jsem koupil přes internet tablet Sencor u společnosti CZC.CZ.Dne 11.6.2014 jsem zasílal tablet do servisního střediska FAST ČR,který prodejce doporučuje pro tento přístroj,nešel zapnout.Dne 30.11.2015 znovu odeslán,nešel nabíjet.Dne 12.1.2016 opět zaslán,nešel zapnout.Dne 17.2.2016 odevzdán na 4 reklamaci na pobočce v Pelhřimově,nešel zapnout.Požadované rešení vrácení peněz,reklamace neuznána pro lehce prasklý roh displeje a napsáno že z kulantnosti servisu displej opravili který jsem nereklamoval,ale reklamoval jsem systém.


Produkt

Tablet Sencor Element 9.7 V3,sériové číslo EL97V308131700


Požadované řešení

Jelikož se jedná o 4 reklamaci a 3 na systém tabletu,požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2016 16:18, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2016 17:49, před 9 lety

Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že předchozí reklamace byly zaslány přímo do společnosti FAST ČR, neměli jsme k dispozici tyto servisní protokoly a proto nemohl být nárok na odstoupení od kupní smlouvy akceptován.
Tyto protokoly byly zaslány až včera, tj. 3.3.2016 na náš reklamační email. Jakmile bude tento email zpracován a ověřen nárok na odstoupení od kupní smlouvy, bude Vám případně na Váš email zaslán dobropis, případně jiné vyjádření.
Děkuji za pochopení
Novosad Milan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2016 18:26, před 9 lety


Michal Ságl

Dobrý den.
Jsem rád že se situace začala rešit,ale pro doplnění tyto reklamační protokoly si kopírovala prodavačka na pobočce v Pelhřimově a přikládala je k tabletu.
Děkuji
Ságl Michal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2016 10:02, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.