Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.2.2016 jsem si na Vašem internetovém obchodě objednala zboží-dámskou kabelku ELDIGO černé barvy.Dnes 3.3.2016 mi kurýr doručil vaši zásilku.Po otevření zboži jsem byla moc zklamaná,zásilka nesouhlasí s objednaným zbožím na obrázku.Byla mi doručena úplně jiná kabelka - kabelka BOOKLET.
Několikrát jsem se snažila dnes dovolat na uvedené telefoní číslo ale nikdo to nezvedal i přes to všechno že je na stránce uvedeno rádi zodpovime vaše dotazy od 8-16hodin
Ráda bych zboží reklamovala a byla bych rada za výměnu správného zboží a co nejrychlejšího vyřízení.
předem děkuji za odpověd Váchová
objednané zboží...dámská kabelka ELDIGO černé barvy doručena kabelka BOOKLET
prosím o výměnu spávného objednaného zboží.děkuji
|
Tweet |
Při nákupu distančním způsobem má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží, není-li s dodávkou spokojen.
Pokud si spotřebitel nepřeje od smlouvy odstoupit, doporučujeme uplatnit reklamaci z důvodu nesplněné jakosti při převzetí přímo u prodávajícího.
Pokud prodávající nereaguje na telefonáty ani na emaily, doporučujeme zboží zaslat na adresu sídla podnikatele a to nejlépe doporučeně s dodejkou. Všechny související dokumenty doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti pečlivě uschovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.