Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes v podvečer (cca 19 hod) jsem navštívil Vaši prodejnu Albert v Brně na Halasově náměstí na Lesné. Byl jsem u pokladny a platil 200 kč bankovkou, hodnota nákupu byla za 38 Kč. Vráceno mi bylo 100 kč bankovka a 62 Kč ve dvoukorunách!!! Na mojí připomínku "No to snad ne" Vaše pokladní odpověděla/zakřičela "Co po mě chcete, to je jediný co mám".
Nezlobte se, ale není můj problém, že management Vašeho obchodu není schopen objednat drobné do pokladny, tak aby vydržely do podvečerních hodin.
Jistě uznáte, že vrátit zákazníkovi 62 Kč ve dvoukorunách není standartní a jistě byste také neodcházeli nadšeni, načež se pokladní cítila ještě dotčená.
A ubezpečuji Vás, že takovéto chování Vašeho personálu na této prodejně není nic neobvyklého.
Jednalo se o mladší paní nebo slečnu, krátký blond s červenými prameny ve vlasech.
Děkuji
Krejčí Milan
Požaduji pouze Vaši seriózní odpověď zda byla paní pokladní poučena o základech slušného chování a zda se pokusíte sjednat na této prodejně nápravu.
|
Tweet |
Každý je povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout. Zákon o oběhu bankovek a mincí č. 136/2011 Sb. v § 5 odst. 2 písm. c) totiž říká, že „právnické i fyzické osoby jsou povinny přijmout až 50 kusů mincí v rámci jedné platby, a to bez ohledu na jejich nominální hodnotu.”
Pochopitelně stejná situace platí i v opačném případě. Bude-li pokladní zákazníkovi vracet více než 50 kusů mincí, může je spotřebitel odmítnout přijmout.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Kontakty na zákaznický servis společnosti jsou následující: http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.