Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 4.12.2014 do 1.12.2015 bylo na mém elektroměru odečteno 0,015MWh, byt je prázdný a všechny spotřebiče vypnuty.
Faktura k zaplacení za rok 2015 byla vystavena na částku 1 405,24 CZK
Na měsíčních zálohách jsem v roce 2015 zaplatila 3 000 CZK
Vyplacena částka na můj účet v bance byla 1 195 CZK tedy o 400 CZK méně, než mi náleželo. Na mou námitku mi bylo dne 19.1.2016 sděleno referentkou paní Petrou Povejšilovou jako :
Důvod: v roce 2014!! bylo několik záloh zaplaceno později, než bylo předepsáno.
Ve vyůčtováni za rok 2014 tato částka za "upomínky" k zaplacení naůčtována nebyla.
Výše jmenovaná firma uznala již v roce 2014 chybu zaměstnance firmy v dokumentaci při uzavírání smlouvy o dodávce el.energie a za tuto se mi omluvila.
O rok později byla tato částka ve vyůctováni spotřeby el. Energie za rok 2015! započtena k úhradě, proti čemuž jsem se ohradila.
Dne 21.1.2016 mi sdělila operátorka call centre A paní Antonie Toušková, že můj požadavek o přešetřeni a vrácení peněz byl předán na zpracování na příslušné oddělení a mám vyčkat na zpracování.
Čekám již více jak měsíc na zpracování a na náhradu.
Žádám o neodkladné vyřešení a Vrácení 400,00 CZK na můj bankovní účet .
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci na vyúčtování distribuce elektřiny, je společnost povinna do 15 dnů ode dne jejího doručení reklamaci vyřídit (zaslat písemné potvrzení o vyřízení reklamace). Z důvodu dokazování je vhodné reklamaci uplatnit písemně. Pokud společnost tuto lhůtu nedodrží, může spotřebitelka požadovat náhradu 600,- Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000,- Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.). Bude-li reklamace zamítnuta nebo nebude-li vyřízena včas, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a obchodníkem o splnění povinností ze smluv o dodávce energií (více informací je možné dohledat na webové adrese http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.