Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 3.3.2016 Jsem byla jako vždy nakoupit supermarketě v Chodově Tovární, 357 35...Koupila jsem si ananas co byl zlevněn na 19,90 ale byl mi namarkován za 30 Kč tak jsem šla za pokladní nahlásit chybu ta se mi omluvila a zavolala vedoucí ta příšla až za 20 minut a nepříjemným toném zařvala COJE!!!!když jsem jí řekla že má špatnou cenu na zelenině tak mi arogantně řekla že to je tady normalní ani se neomluvila a vracela mi peníze tím způsobem že mi je vrazila do ruky.... Není to poprvé co jsem z touhle vedoucí měla zle,jednou jsem slyšela jak řve na prodavače a nadávámu mu. Neustále jí vidím telefonovat a pomalu nereaguje na zvonění příjde až když si pro ní prodavač dojde nebo až za dlouhou dobu no prostě děs,,, Zjisstila jsem si od hlídače jméno jmenuje se ( Lada Barakova)!!!!
Požaduju aby si sni její vedoucí promluvil aby se chovala jak k podřízeným tak k zakazníkum slušně jsme lidi!! A jestli jí tá práce nebaví tak ať skončí děkují
s Pozdravem
Marie Kolářová
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Bezplatná zákaznická infolinka: 800 222 555
PO - PÁ: 8:00 - 20:00
info@itesco.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.