Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9980Drzé chování vedoucí směny a nesprávné účtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Marie Kolářová

Znění stížnosti

Dne 3.3.2016 Jsem byla jako vždy nakoupit supermarketě v Chodově Tovární, 357 35...Koupila jsem si ananas co byl zlevněn na 19,90 ale byl mi namarkován za 30 Kč tak jsem šla za pokladní nahlásit chybu ta se mi omluvila a zavolala vedoucí ta příšla až za 20 minut a nepříjemným toném zařvala COJE!!!!když jsem jí řekla že má špatnou cenu na zelenině tak mi arogantně řekla že to je tady normalní ani se neomluvila a vracela mi peníze tím způsobem že mi je vrazila do ruky.... Není to poprvé co jsem z touhle vedoucí měla zle,jednou jsem slyšela jak řve na prodavače a nadávámu mu. Neustále jí vidím telefonovat a pomalu nereaguje na zvonění příjde až když si pro ní prodavač dojde nebo až za dlouhou dobu no prostě děs,,, Zjisstila jsem si od hlídače jméno jmenuje se ( Lada Barakova)!!!!


Požadované řešení

Požaduju aby si sni její vedoucí promluvil aby se chovala jak k podřízeným tak k zakazníkum slušně jsme lidi!! A jestli jí tá práce nebaví tak ať skončí děkují
s Pozdravem
Marie Kolářová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2016 08:39, před 9 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Bezplatná zákaznická infolinka: 800 222 555

PO - PÁ: 8:00 - 20:00

info@itesco.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 20:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.