Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Brýle OptiMaskPro mi byly doručeny opravdu rychle a po rozbalení a vyzkoušení to bylo jediné pozitivní.Po masáži tří minut udělali prsty brýlí modřiny a vypadl jeden magnetek. Chtěla jsem to konzultovat,ale udané tel.číslo neexistuje,proto si myslím,že to celé je podvod.
Brýle OptiMaskPro za 1030Kč.
100% vrácení peněz jak uvádíte.
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku (například koupě zboží v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupí-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost na svých webových stránkách uvádí jako kontakt následující emailovou adresu support@optimaskpro.com. Spotřebitelce doporučujeme, aby se pokusila obchodníka kontaktovat prostřednictvím tohoto emailu a zaslat mu odstoupení od kupní smlouvy.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem o ochraně spotřebitele, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.