Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9985PODVOD - pro informace neexistující tel.číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Dagmar Macounová

Znění stížnosti

Brýle OptiMaskPro mi byly doručeny opravdu rychle a po rozbalení a vyzkoušení to bylo jediné pozitivní.Po masáži tří minut udělali prsty brýlí modřiny a vypadl jeden magnetek. Chtěla jsem to konzultovat,ale udané tel.číslo neexistuje,proto si myslím,že to celé je podvod.


Produkt

Brýle OptiMaskPro za 1030Kč.


Požadované řešení

100% vrácení peněz jak uvádíte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 15:44, před 9 lety

V případě smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku (například koupě zboží v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží.

Odstoupí-li spotřebitelka od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit jí zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Společnost na svých webových stránkách uvádí jako kontakt následující emailovou adresu support@optimaskpro.com. Spotřebitelce doporučujeme, aby se pokusila obchodníka kontaktovat prostřednictvím tohoto emailu a zaslat mu odstoupení od kupní smlouvy.

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem o ochraně spotřebitele, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.