Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o pomoc ohledně kurzu krupiérů.
Přihlásil jsem se do kurzu, kde jsem byl pozván na osobní pohovor 2.6.2015 ,kam jsem se dostavil a s p. Smyrkem probral všechny náležitosti kurzu a podepsal smlouvu, tento kurz měl začít 4.8. Na domluvě při os. pohovoru jsem se s p. Smyrkem dohodli, že když jsem stále studentem VŠ a budu mít zkoušky, tak se na kurz pár krát nedostavím, ale dám dopředu vědět, což akceptoval.
Dne 5.8. jsem odeslal zprávu z nemocnice, o úraze - odpovědi se mi dostalo, že jste zprávu obdrželi a poté jsem i zasílal zprávu o prodělání nemoci, od této doby se mi už nikdy nikdo neozval. Z toho důvodu jsem to dále neřešil, když se nikdo neozýval.
Včera, tj. dne 3.3. jsem obdržel dopis, ve kterém se píše, abych zaplatil kurzovné, za tento kurz, kterého jsem nezúčastnil..
Momentálně mám závažné zdravotní problémy, kvůli kterým nejsem schopný pracovat (úbytek pracovní schopnosti o více než 70%), jsem na podpoře z invalidního důchodu. Toto pan Smyrk nechápe a stále po mne chce uhradit kurzovné.
Otázkou však je, proč mám platit, když jsem jeho služby nevyužil ani do budoucna nevyužiji z vážných zdravotních důvodů?
Proto bych se chtěl zeptat jak toto vše vyřešit a společně se dohodnout na řešení.
Děkuji.
Vyřešení o neplacení kurzovného z velmi vážných zdravotních důvodů.
|
Tweet |
V daném případě bude rozhodné, jaké smluvní podmínky byly sjednány a na čem se strany dohodly. Byla-li ve smlouvě sjednána možnost zrušení závazku pro případ, že by spotřebitel nemohl v budoucnu službu využít ze zdravotních důvodů, je možné z tohoto důvodu smlouvu zrušit.
Závazek je také možné zrušit dohodou stran. Podnikatel by mohl přihlédnout ke zdravotnímu stavu spotřebitele, kvůli kterému nemůže využít poskytovanou službu, a domluvit se s ním na zrušení závazku od počátku, případně poskytnout spotřebiteli přiměřenou slevu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.