Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9987PPL - Třebíč Kratochvíl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Magda Kadlecová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zásilka měla být včera doručena, došla sms, že v případě změny času mám zavolat. Volala jsem snad X krát, p. K. to nebral, ale ihned odepsal na sms, ze bude balík doručen zítra. Dnes to samé, ráno sms, že bude zásilka doručena, tudíž samozřejmě čekám a ve 12hod dojde sms, že bude uložena a připravena k vyzvednutí!
Opět pan K. nebere telefon, nekomunikuje s centrálou... fakt super přístup k zákazníkovi, nehledě na to, že v tom je spotřební zboží, to nikoho nezajímá, že přes víkend to někde bude ležet. PPL fakt naposled!!!!


Produkt

Zásilka obsahuje spotřební zboží


Požadované řešení

Řešení? Taky lidi nezaměstnávat, který je nespolehlivý a neumí komunikovat! Zlatá služba GEIS.
Chci doručit balík v ten den!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2016 11:53, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.