Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
zásilka měla být včera doručena, došla sms, že v případě změny času mám zavolat. Volala jsem snad X krát, p. K. to nebral, ale ihned odepsal na sms, ze bude balík doručen zítra. Dnes to samé, ráno sms, že bude zásilka doručena, tudíž samozřejmě čekám a ve 12hod dojde sms, že bude uložena a připravena k vyzvednutí!
Opět pan K. nebere telefon, nekomunikuje s centrálou... fakt super přístup k zákazníkovi, nehledě na to, že v tom je spotřební zboží, to nikoho nezajímá, že přes víkend to někde bude ležet. PPL fakt naposled!!!!
Zásilka obsahuje spotřební zboží
Řešení? Taky lidi nezaměstnávat, který je nespolehlivý a neumí komunikovat! Zlatá služba GEIS.
Chci doručit balík v ten den!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.