Společnost


DaTel Mobile Communications s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9988Nedodana služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Helena Klempererova

Znění stížnosti

Firma Datelmobil nedodali zaplacenou předplacenou SIM kartu objednanou 16.2.2016. Karta byla objednána na www.datelmobil.cz v e-shopu a forma platby byla bankovním převodem (platba předem byla jediná možnost).

Přes pokus o e-mailovou a telefonní komunikaci jsem nedostala zadnou odpoved. Na telefonni cislo na webovych strankach se nelze dovolat.

A od této doby nikdo z firmy nereaguje (e-mail+tel.+facebook).


Produkt

klasik +135


Požadované řešení

Zaslala jsem dnes další e-mail s žádostí o zrušení objednávky a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:22, před 9 lety

Poskytovatel služby má povinnost dodat zaplaceno službu. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání služby ihned. Podnikatel je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže službu nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal službu včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání služby (lze poskytnout i mlčky).

Pokud podnikatel nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka podnikateli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad., je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:43, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.