Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma Datelmobil nedodali zaplacenou předplacenou SIM kartu objednanou 16.2.2016. Karta byla objednána na www.datelmobil.cz v e-shopu a forma platby byla bankovním převodem (platba předem byla jediná možnost).
Přes pokus o e-mailovou a telefonní komunikaci jsem nedostala zadnou odpoved. Na telefonni cislo na webovych strankach se nelze dovolat.
A od této doby nikdo z firmy nereaguje (e-mail+tel.+facebook).
klasik +135
Zaslala jsem dnes další e-mail s žádostí o zrušení objednávky a vrácení peněz.
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost dodat zaplaceno službu. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání služby ihned. Podnikatel je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže službu nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal službu včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání služby (lze poskytnout i mlčky).
Pokud podnikatel nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka podnikateli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad., je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.