Společnost


Interier-Stejskal s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9990Reklamace matrace 180x200

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Marta Krátká

Znění stížnosti

Máme od prodejce matraci v rozměru 180x200. Zboží jsem objednala přes internet a bylo nám dodáno 7.1.2015. Matrace se postupně vyboulila a na potahu se tvoří žmolky. Prodejci jsem zaslala fotky a vše je na nich vidět. Požadovala jsem uznání reklamace. Prodejce nás ale informoval, že matraci musíme zaslat zpět na jejich adresu. Nemám jak matraci zaslat a zároveň nebudu mít na čem spát. Chci vyřešení reklamace a zboží podle mě nemusím posílat, ale z firmy se mnou nekomunikují a nechtějí věc řešit a požadují zaslání matrace pro reklamaci.


Produkt

Matrace Aclasicc 180x200 vysoká 20cm


Požadované řešení

Výměna matrace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 12:21, před 9 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamací také u této osoby. Prodávající však nemá ze zákona povinnost vadný výrobek převzít v místě, které spotřebitelka určí.

Pokud však bude reklamace uznána jako oprávněná, může se spotřebitelka domáhat náhrady účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací v souladu s § 1924 občanského zákoníku (v tomto případě náhrady nákladů, které spotřebitelce mohou vzniknout při zasílání zboží k prodávajícímu; pokud je zboží k reklamaci zasíláno prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, doporučujeme spotřebitelce, aby věc před odesláním řádně zdokumentovala; tato dokumentace může posloužit jako důkaz v případném soudním sporu).

Pokud se prokáže, že věc byla vadná, jedná se také o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. V úvahu by pak i přicházela možnost žádat po prodávajícím náhradu škody za dobu, po kterou spotřebitelka nemohla věc používat (například náklady na zapůjčení náhradní matrace).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.