Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
zaslal jsem k opetovne reklamaci mobilni telefon Sony Xperia Z2, po predchozim neuznani zarucni reklamace, z duvodu mechanickeho poskozeni. Mobilni telefon jsem na reklamaci zaslal opetovne, protoze jsem nesouhlasil s vyjadrenim servisniho centra, jejich protokol navic popisoval vadu, ktera neodpovidala memu zarizeni. MT je v zaruce do 17.7.2016. V pruvodnim dopise k reklamaci jsem servisni centrum seznamil se zamerem, ze telefon opet v zarucni dobe reklamuji, pro nesouhlas s predchozim vyjadrenim. Servis raklamaci opet neuznal a narokuje si uhradu za diagnostiku + dopravne. To, ze jsem telefon opetovne do servisu zaslal, je pry brano jako automaticky pozadavek na hrazeny servis, se kterym jsem vedome souhlasil. S touto skutecnosti jsem vsak seznamen zadnou formou nebyl a navic to pokladam za odepreni moznosti zbozi v zarucni dobe reklamovat. Pokladam tedy pozadavek na uhradu diagnostiky za neopravneny a v rozporu se zakonem. Nepozaduji reseni sporu ohledne uznani/neuznani reklamace, ale citim se byt poskozen pozadavkem na uhradu servisnich nakladu. V priloze zasilam kopii e-mailove komunikace, kde je vse podrobneji priblizeno a pruvodniho dopisu k reklamaci, ktery byl zaslan soucasne s reklamovanym telefonem.
Dekuji
Sony Xperia Z2 (D6503) White
nesouhlasim s uhradou neopravnenych servisnich poplatku, zadam o storno pozadavku na tuto uhradu a vraceni mobilniho telefonu. Spor ohledne rozbiteho dotykoveho skla je jiz resen se soudnim znalcem a ceka se na jeho uzavreni.
|
Tweet |
Reklamace nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran. Občanský zákoník dále považuje za nepřípustná smluvní ujednání omezující práva spotřebitele při uplatnění odpovědnosti za vady či odpovědnosti za škodu.
Pokud tedy byla opravdu uplatněna reklamace, není možné po spotřebiteli žádat nějaké další poplatky. Více informací je také možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.