Společnost


arvato services k.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9995Pozadavek uhrady vyuctovani za diagnostiku u zbozi v zarucni dobe

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Jan Obracanik

Znění stížnosti

Dobry den,

zaslal jsem k opetovne reklamaci mobilni telefon Sony Xperia Z2, po predchozim neuznani zarucni reklamace, z duvodu mechanickeho poskozeni. Mobilni telefon jsem na reklamaci zaslal opetovne, protoze jsem nesouhlasil s vyjadrenim servisniho centra, jejich protokol navic popisoval vadu, ktera neodpovidala memu zarizeni. MT je v zaruce do 17.7.2016. V pruvodnim dopise k reklamaci jsem servisni centrum seznamil se zamerem, ze telefon opet v zarucni dobe reklamuji, pro nesouhlas s predchozim vyjadrenim. Servis raklamaci opet neuznal a narokuje si uhradu za diagnostiku + dopravne. To, ze jsem telefon opetovne do servisu zaslal, je pry brano jako automaticky pozadavek na hrazeny servis, se kterym jsem vedome souhlasil. S touto skutecnosti jsem vsak seznamen zadnou formou nebyl a navic to pokladam za odepreni moznosti zbozi v zarucni dobe reklamovat. Pokladam tedy pozadavek na uhradu diagnostiky za neopravneny a v rozporu se zakonem. Nepozaduji reseni sporu ohledne uznani/neuznani reklamace, ale citim se byt poskozen pozadavkem na uhradu servisnich nakladu. V priloze zasilam kopii e-mailove komunikace, kde je vse podrobneji priblizeno a pruvodniho dopisu k reklamaci, ktery byl zaslan soucasne s reklamovanym telefonem.

Dekuji


Produkt

Sony Xperia Z2 (D6503) White


Požadované řešení

nesouhlasim s uhradou neopravnenych servisnich poplatku, zadam o storno pozadavku na tuto uhradu a vraceni mobilniho telefonu. Spor ohledne rozbiteho dotykoveho skla je jiz resen se soudnim znalcem a ceka se na jeho uzavreni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2016 13:31, před 9 lety

Reklamace nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran. Občanský zákoník dále považuje za nepřípustná smluvní ujednání omezující práva spotřebitele při uplatnění odpovědnosti za vady či odpovědnosti za škodu.

Pokud tedy byla opravdu uplatněna reklamace, není možné po spotřebiteli žádat nějaké další poplatky. Více informací je také možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.