Společnost


CARent Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9997Záloha na mateiál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Bohumil Hnízdo

Znění stížnosti

V autoservisu Ford Charouz jsem jsem si nechal opravit závadu na autě.
Jelikož neměli nutný díl na skladě museli ho objednat, s tím, že musím zaplatit zálohu 2000,- Kč.
Při vyúčtování mi však z fakturované částky odečetli jen 1652,- Kč protože ze zálohy odečetli DPH 21% tedy 347,11 Kč.
Říkali mi že takový postup je standardní.

Je takový postup správný?

Předem děkuji za Vaší odpověď.

B. Hnizdo


Požadované řešení

V případě, že byl jejich postup nesprávný, chtěl bych aby mi uhradili nesprávně odečtenou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2016 13:53, před 9 lety

Pokud byla dána spotřebitelem záloha, musí ji podnikatel po splnění závazku vrátit, případně se může se spotřebitelem dohodnout, že tato záloha bude započítána oproti pohledávce vůči spotřebiteli. Vrácení nebo započtení však musí být v plné výši.

Předmětem daně z přidané hodnoty je mimo jiné poskytnutí služby za úplatu osobou povinnou k dani v rámci uskutečňování ekonomické činnosti s místem plnění v tuzemsku. Zaplacení zálohy však pod tuto definici nepatří. Je proto vhodné vyzvat společnost k vydání bezdůvodného obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.