Společnost


RWBM - CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9998Obuv MINKY MINI 762, Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Natalia Kulish

Znění stížnosti

Koupili jsme boty Minky Mini v Galerie Nove Butovice 22.06.2015, kluk mel na sobe max 1 tyden kdy snezilo, a pred tydnem jsem všimla ze jedna bota má rozpáraný spoj, kde prosim Vas mužu vyreklamovat boty,volala na pobocku Praha 6 ale cislo je spatne


Produkt

0080060 Minky Mini- 762 vel. 28


Požadované řešení

Prosim o opravu, vymenu za nove (vel. 29) nebo vrazeni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2016 11:42, před 9 lety

Společnost RWBM - CZ spol. s r.o. se dle zápisu ve veřejném rejstříku k dnešnímu datu nalézá v konkurzu.

Pokud je společnost v insolvenčním řízení a dokonce je na ni vydán konkurz, tak už se vypořádávají jen pohledávky přihlášené v insolvenčním řízení. V tento moment již zpravidla nelze uplatňovat u takové společnosti své nároky. Přesto doporučujeme spotřebitelce, aby se pokusila kontaktovat neprodleně insolvenčního správce uvedeného v insolvenčním rejstříku, s dotazem, zda vůči společnosti může ještě uplatnit svoji platnou pohledávku, pokud ano, neprodleně tak učinit.

Detail insolvenčního řízení společnosti RWBM - CZ spol. s r.o. je zveřejněn na stránkách https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=da5b569c-3b4f-4508-b10a-6c16bbafea0d

Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 10:01, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.