Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9999Neoprávněně naúčtované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2016, před 9 lety

Petr Dobiáš

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4.3.2016 v 18:40 hod. jsem nakupoval v HM Tesco Praha Nový Smíchov. V rámci nákupu jsem zakoupil 1 x dvojbalení osvěžovače vzduchu Air Wick Duo 2x250 ml. za cenu 169,90 Kč. Pokladní mi však naúčtovala tři dvojbalení. Tímto způsobem jsem přišel o částku celkem 340 Kč (2x169,90 Kč). Byl jsem posledním zákazníkem u pokladny, která byla následně ihned uzavřena a proto jsem již nemohl reklamaci uplatnit. Předpokládám, že existuje u pokladny kamerový záznam, který umožňuje určit, že jsem zaplatil za zboží, které jsem nedostal. Prosím o Vaše laskavě sdělení, zda je možné mi vrátit částku 340,- Kč, nebo vydat zboží, které jsem ani nekoupil ani nedostal. Případně prosím, zda by bylo možné alespoň identifikovat předmětnou pokladní a vyvodit odpovídající důsledky.


Předem děkuji za Vaši odpověď.


Produkt

Air Wick DUO 2x250ml


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz (340 Kč), nebo vydání dvou balení Air Wick DUO 2x250ml.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2016 11:26, před 9 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Spotřebitel má právo na vrácení bezdůvodného obohacení, pokud však zpětně bude moci prokázat například svědeckou výpověď nebo formou kamerového záznamu tvrzené skutečnosti.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Bezplatná zákaznická infolinka: 800 222 555

PO - PÁ: 8:00 - 20:00

info@itesco.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 19:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.