Vyplňte detaily své stížnosti

Společnost:

Vladimír Groh, Ing.

Název stížnosti:

Zadejte výstižný název své stížnosti (např. Neuznaná reklamace, Nedodané zboží, Neopávněně naúčtovaný poplatek apod.)

Popis stížnosti:

Tipy, jak zvýšit šanci na úspěšné vyřešení:
  • svůj případ popište jasně a srozumitelně (max. 1000 znaků vč. mezer)
  • uveďte všechny podstatné okolnosti (místo nákupu apod.)
  • popište, co jste již pro vyřešení stížnosti udělal/a sám/a
  • ...a v neposlední řadě: mějte na paměti, že dáváte svému dodavateli nebo prodejci šanci napravit chybu. Zdvořilým přístupem dosáhnete víc než nadávkami.

Podrobnosti o produktu/službě:

Uveďte všechny relevantní informace o předmětu Vaší stížnosti. Užitečné budou být například přesný název, značka, číslo modelu, výrobní číslo apod.

Požadované řešení:

Uveďte, jak by podle Vás měla vypadat reakce na Vaši stížnost. Mělo by být zřejmé, zda chcete vyměnit zboží, vrátit peníze, dostat slevu apod. Nezapomeňte, že nejasnost ohledně požadovaného řešení může vzbudit dojem, že si prostě jenom chcete postěžovat – a podle toho také celý případ může dopadnout.

Přílohy

Reference: (neveřejný údaj)

Tato část Vaší stížnosti bude dostupná pouze pro mediátora dTestu a pro toho, kdo bude řešit Vaší stížnost na straně dodavatele/prodejce.

Uveďte zde informace jako např. číslo Vašeho zákaznického účtu nebo číslo příslušné faktury.

Informace, které uvedete, nebudou veřejně dostupné. Přesto prosíme, abyste neuváděl/a opravdu citlivé osobní údaje, jako jsou přístupové údaje k službám nebo k účtům (jak bankovním, tak např. na sociálních sítích.)

Další informace: (neveřejný údaj)

Toto pole můžete použít pro zadání dalších informací, které nechcete, aby byly v souvislosti s Vaším případem veřejně dostupné.

(Pozn.: prosíme, neuvádějte zde své kontaktní údaje.)

(neveřejný údaj)

Ano
Vyberte, pokud jste se společnost snažil kontaktovat svépomoci


<< Zpět